DENÍK

Pátek 30. 8. 2019
Tak jsme vstávaly do mlhy, to se nám ještě nestalo. Zato když se mlha zvedla, bylo ještě větší vedro než jsme doufaly. Počasím jsme se nenechaly odradit tak jako celý týden a konečně jsme vyrazily po stopách princezny, tedy vlastně prince, chápete to, celou dobu jsme si myslely, že se honíme za princeznou a on to byl princ. Ale nakonec jsme ho ulovily a přemluvily, aby nás vzal na bál. Bylo to fajn, dokonce jsme dostaly odměnu z královské pokladnice. Je to neuvěřitelné, ale týden je za námi a jedeme domů.
Moc se na Vás těšíme, takže zítra ráno v 9 hod. na viděnou.

Čtvrtek 29. 8.
Dnes bylo opět teplo, tedy spíše vedro. Dopoledne jsme byly naposledy cvičit, už nám to jde docela dobře, alespoň jsme připravené na cvičení od září. Před oběděm jsme si daly rychlé zchlazení v bazénu. K obědu byl vepřový guláš se špeclemi. Bylo to moc dobré. Po zaslouženém poledním odpočinku jsme se vydaly do Královské banky pro kartu, abysme si mohly nakoupit na party šampáňo. Uprostřed hry nás bohužel zastihl déšť, takže jsme dohrávaly pod střechou. Alespoň se trochu vyčistil vzduch. K večeři jsme měly rizoto. Po večeři jsme si do Královských sklepů došly koupit rychlé špunty, aby nás zítra pustily na mejdan. Na závěr jsme si zahrály země-město s trochu upravenými kategoriemi. Na dobrou noc dnes byla pohádka O malé víle Plavuňce.
Posílámeme pusu

Středa 28. 8.
Nebudete tomu věřit, ale byly jsme dneska na výletě v pekle:-) Spoustu skal a překvapivě opravdový chládek, bylo tam krásně. Musely jsme kousek vlakem, a protože opravovaly koleje tak i autobusem, ale stálo to za to. Trochu jsme se prošly, odpověděly na pár otazek, hádanek a rébusů a získaly další indicie k našemu hledání. Stihly jsme si koupit i zmrzku a nějaké dobroty. Když jsme z výletu dorazily zpátky, někteří z nás se i vykoupaly v bazénu. Večer bylo volno. Protože už jsme z toho všeho trochu unavené, šly jsme brzo spát, abychom byly ráno čilé a veselé.
Mějte se krásně,

Úterý 27. 8.

Máme za sebou další velmi horký den. Dopoledne jsme byly v tělocvičně, krásně jsme cvičily, šlo nám to rozhodně lépe než včera. K obědu bylo pečené kuře a brambory. Odpoledne jsme se vydaly na pouť, protože se nám doneslo, že bychom tam mohly vypátrat nějaké informace ohledně zmizelé princezny s kámoškou/kámošem nebo vlastně bůhví kdo je kdo. Na pouti jsme se projely na lochnesce, házely míčky do tlamy klauna nebo se procházely skoro jako provazochodkyně, každopádně jsme si odnesly spoustu informací, které by se nám mohly hodit. K večeři byla výborná smažená ryba a bramborová kaše. Večer jsme stihly nácvik princeznovského tance, vyluštit kvíz o princeznách i noční bojovku po světýlkách. Zasloženě jsme se pak odebraly do hajan.
Posíláme pusu

Pondělí 26. 8.

A dnes bylo vedro už od rána, jen co jsme se probudily. Ráno jsme se po snídani vydaly do tělocvičny, abychom zjistily, že se tam nic nezměnilo, takže je všechno v nejlepším pořádku. Cvičily jsme dvě hodiny a musíme přiznat, že to byla pěkná dřina. Tak nějak jsme během prázdnin holt kladinu ani můstek nepotkaly, ale snažily jsme si rychle vzpomenout, takže na koci už to bylo rozhodně lepší. Ty odvážnější z nás se vrhly do bazénu jen co jsme dorazily domů. Hned potom byl oběd, moc dobré vepřové na paprice s rýží. Po obědě jsme chvilku odpočívaly a pak se vydaly pátrat po stopách zmizelé princezny. Stopy zanechala v obchodním centru. Účtenky v odpadkovém koši, a především se strašně hlučně chovala. Navíc, si asi našla nějakýho kámoše, kámošku, kdo ví....zatím víme, co si nakoupila. A protože vedro neustávalo, daly jsme si před odpoledním protahováním znovu bazén. K večeři byly moc dobré halušky s uzeným a se zelím. Navčer jsme uvítaly vzácnou návštěvu, přijela světová odbornice na výuku etiky - Ursula von der bath, naučila nás jak se jako princezny máme chovat. Jak se představit, pozdravit, stolovat, oblékat. Nejhorší byly princezny Petronila a Viktorie, které neměly ani pořádné šaty ani pořádné účesy. To komtesa Martina na tom byla líp a my všechny rozhodně taky. Ale byl to fakt mazec, tak snad jsme si něco zapamatovaly, určitě to ještě budeme potřebovat. Den byl dlouhý, takže jsme se šly už jen umýt a spát. Na dobrou noc byla pohádka O Šípkové Růžence.
Mějte krásné sny jako my.

Neděle 25. 8.

Hurá je soustředění. Konečně jsme se dočkaly. Vesele i s trochou smutku jsme zamávaly rodičům. Rychle jsme se zabydlely, koneckonců většina z nás je tady po několikáté, takže už víme co a jak. I když teda dost podezřelý byl jakýsi dotazník, který jsme online vyplnily. Proč jako někdo chtěl vědět oblíbenou barvu, film nebo třeba jestli radši nosíme kalhoty nebo sukně?...fakt divný. Když jsme si jakž takž vybalily, byla večeře. Úplná klasika - sekaná a brambory, no co Vám budeme vyprávět, je to jako od babičky. Nadlábly jsme se a pak.....pak se objevily podivuhodné osoby - jedna v dlouhém růžovém plášti, druhá v dlouhém oranžovém s úplně bílými vlasy, třetí v strakatém a čtvrtá v modrém...kdo, to jako je? no ale pak se to všechno vyjasnilo. Už od června víme, že letos hledáme princeznu, teda asi...a my jsme byly najaty detektivní agenturou( detektivové byly ty divné postavy), abychom jim pomohly....a ten dotazník byl proto, aby z nás mohly být ideální pátrací skupiny. Vyhodnotil to až pc na centrále, takže asi dobrý...a protože po princeznách a princích smí pátrat zase jen princové a princezny, vyrobily jsme si krásné korunky, aby z nás byly správné princezny...pak už byla jen pohádka na dobrou noc - O Popelce a šly jsme do hajan.