DENÍK

Pátek 1. 9. 2017

Dnes byl uplakaný den, pršelo už od rána. Ale nám to vůbec nevadilo, alespoň jsme vyvětraly holínky a pláštěnky. Dopoledne jsme naposledy trénovaly. Jde nám to mnohem lépe než na začátku týdne. Už se těšíme, jak budeme pokračovat v naší tělocvičně v Praze. K obědu jsme měly vdolečky, které byly jako od babičky. Před poledním klidem jsme obdržely pirátské certifikáty, takže už jsou z nás opravdoví piráti. A protože déšť byl neúprosný, zůstaly jsme v jídelně a zahrály si kufr. Před večeří jsme znovu vytáhly pláštěnky a vyrazily na krátkou procházku do vedlejší vesnice. K večeři byl řízek s bramborovou kaší a jako odměnu jsme dostaly zmrzlinový pohár. Než jsme šly balit, zahrály jsme pantomimu – poznej pohádku.

Trochu je nám smutno, že už končíme, ale moc se na Vás zítra ráno v 9:00 těšíme!

Čtvrtek 31. srpna 2017

Vstávaly jsme do lehce uplakaného rána, ale už dopoledne se vyjasnilo a svítilo sluníčko. Odpoledne se sice zatáhlo, ale pršet začalo až při večeři.

Dopoledne jsme v lese házely šišky, cvičily na louce a hrály přehazku. A protože bylo opravdu horko, vykoupaly jsme se i v bazénu. K obědu jsme měly brambory, dušenou zeleninu a vepřový plátek.

Po poledním klidu se na ostrově Lebkounů strhla velká vodní bitva, bohužel padla mlha a my nic neviděly. Jediné místo odkud se dalo bitevní pole dobře vidět, byl koš navigátora. Situace byla nepřehledná a střely létaly všude kolem nás. Musely jsme se zavázanýma očima trefit cizího piráta, pěkně obtížný úkol. Když skončila bitva, našly jsme v bazénu vzkaz v lahvi od Truchlovouse. Poslal nás na cestu po žlutých lanech s indiciemi k pokladu. Bylo jich deset, ze začátku nedávaly žádný smysl, ale nakonec jsme je vyluštily a našly poklaaaaaaaaaaaaad. A co v něm bylo? To Vám řekneme, až si nás v sobotu vyzvednete.

Zítra se těšíme do tělocvičny na poslední trénink.

Přejeme krásnou dobrou noc,

Středa 30. srpna 2017

Dnes jsme jely opravdovou lodí, která měla i kapitána! Sice jsme musely vstávat strašně brzo, abychom ji stihly, ale stálo to za to. Představte si o – jezero, slunečné ráno, my a loď a už nikdo …prostě nádhera. Když jsme se po 20 minutách vylodily, dostaly jsme knížečky s popisem naučné cesty Čtyřlístku okolo Bláťáku a podle toho jsme šly, kreslily obrázky a dozvěděly se spoustu zajímavostí.  Stihly jsme oběd, chleba a řízek, na vyhlídce, koupání v Mácháči a někteří i zmrzlinu. Domů jsme se vrátily značně unavené a vysluněné, protože bylo opravdu teplo, takže jsme se koupaly i doma v bazénu.

K večeři bylo pečené kuře a brambor. Po večeři jsme si udělaly táborák a opekly si rohlíky a chleba. Pak nám Šárka přečetla další díl o ostrově Lebkounů, kde máme schovaný poklad, je to ostrov, na kterém se bojí i piráti. A aby toho dnes nebylo málo, když se setmělo, vydaly jsme se hromadně do lesa, a pak každý sám nebo po dvojicích po světýlkách domů. U každého světýlka byla část slova, a dohromady nám to dalo první nápovědu k místu, kde je ukrytý poklad. Půjdeme ho zítra najít! Už se moc těšíme.

Posíláme pusu,

Úterý 29. srpna 2017

A dnes bylo zase krásně, sice po ráno trochu mlhavo, ale pak celý den svítilo sluníčko o sto šest. Po snídani žádná změna, vyrazily jsme cvičit. Trénovaly jsme celé dvě hodiny. Pak cesta zpátky, bazén a oběd. Byly knedlíky, špenát a vepřové. Maso a knedlíky byly skvělé, se špenátem se kamarádila jen menší část z nás. Po obědě jsme si daly zasloužený odpočinek.

A co se nám odpoledne nestalo. V klidu si to plujeme po moři, fouká vítr, svítí sluníčko, prostě pohodička a najednou slyšíme krásné hlasy, i když jim nerozumíme. A ony to byly sirény, které nás očarovaly a my si najednou navzájem vůbec nerozuměly. Každá posádka mluvila úplně cizí řečí. Celé odpoledne jsme to dávaly dohromady a luštily, luštily, hlavně poselství v cizím jazyce. Ale podařilo se a my si zase rozumíme, HURÁ.

K večeři byly špagety, spoustu z nás si i přidalo, bylo to moc dobré.

Těšíme se na zítra, protože jdeme na celodenní výlet a kam? To je tajemství, ale vstáváme strašně brzo, abychom byly všude včas, kde? Zatím nevíme.

Dobrou noc,

Pondělí 28. srpna 2017

Dnes nás probudilo sluníčko. Venku sice po ránu bylo chladněji, ale postupně se oteplilo, takže odpoledne bylo opravdu horko.

Hned po snídani jsme vyrazily do tělocvičny na trénink. Zjistily jsme, že prázdniny jsou dlouhé, protože jsme skoro všechno zapomněly. Naštěstí se rychle vracíme do starých kolejí, takže ke konci už nám to šlo jako po másle. Zvládly jsme koberec, kladinu i hrazdu. Po tréninku jsme se stihly i vykoupat v bazénu.

K obědu dnes byla rajská a těstoviny, byla jako od babičky. Když jsme doplnily energii, chvíli jsme odpočívaly, a pak nás vyhnala naše touha najít ztracený poklad. Abychom mohly vyplout na širé moře, musely jsme si nakrást trochu zásob, jako maso, brambory, chleba, rum, čokoládu atd… byla to pěkná fuška, nevěřili byste, kolik jsme toho v lese naběhaly.

K večeři bylo výborné rizoto. Po večeři jsme slavnostně vyjely z přístavu na širé moře, tak nám držte palce, ať neztroskotáme.

Piráti se sice nemyjou, ale my jsme se přece jen trochu ošplouchly a teď už hezky spinkáme.

Posíláme pusu,

Neděle 27. srpna 2017

Neděle byla slunečná a my jsme s radostí vyrazily z Prahy do Doks. Odpoledne jsme se tady všichni šťastně sešly, zamávaly rodičům a vydaly se vstříc letošnímu soustředění.

Bydlíme znovu v pensionu Skalka skoro na Mácháči. Nejprve jsme se ubytovaly, hlavně se dohodly kdo kde a s kým bude na pokoji, pak jsme si vybalily. Někteří rovnou vyzkoušely teplotu v bazénu, byla proklatě nízko.

Letos se ukázalo, že je dobré být pořád ve střehu. V bazénu jsme totiž našly lahev se vzkazem od největšího piráta všech dob, Truchlovouse Trudného a místo našich hodných trenérek se tady objevili dva negramotní piráti. A víte, co po nás chtějí? Abychom jim pomohli najít poklad, který Truchlovous schoval na ostrově Lebkounů. Zdá se nám to trochu strašidelné, ale poklad, je poklad! Rozdělily jsme se do posádek, složily pirátské zkoušky (střelba z děla, obratnost, schopnost rychle vytahovat vlajku na stožár, zkouška paměti, kvíz co všechno o pirátech víme) a vydaly se do neznámých moří hledat ostrov Lebkounů.

V kuchyni se od loňska nic nezměnilo, takže jsme měly výbornou večeři vepřové na paprice a rýži.

Večer jsme si namalovali vlajky, pirátská trika, podívejte se na fotky, jak jsme krásné.

Moc se nám tady líbí, dobrou noc,