DENÍK

Pátek 26. srpna 2016

Strašně rychle to uteklo a je tu poslední den. I dnes bylo krásně, nebe bez mráčku a teploty kolem 30°C.

Dopoledne byla další olympijská disciplína - Soví orientační let - hra po fáborkách a u toho 25 otázek ze světa zvířat. Víte, jestli prdí hadi? Zeptejte se Vašich holek, ony už ano:-) Dneska nás pan kuchař opravdu rozmazloval, k obědu byly vdolečky, na svačinu vajíčková pomazánka a k večeři přírodní plátek  s bramborami a jako dezert zmrzlinový pohár. Po obědě se konala poslední olympijská disciplína - akvabely ala tučňák - vymyslely jsme si sestavy a cvičily je v bazénu. Všechny na výbornou. Po večeři bylo slavnostní zakončení olympiády a celého soustředění. Dostaly jsme diplomy, medaile a odměny. Vítěz sice může být jen jeden, ale nás stejně drží heslo, není důležité vyhrát, ale zúčastnit se. A když jsme si myslely, že už půjdeme spát, ještě nás čekala malá cesta odvahy, po svíčkách a lesem, někdo po dvojicích někdo sám. Byla to docela legrace.

Sice se nám domů moc nechce, ale přece jen, trošku už se těšíme.

Tak zítra v 9 hod....

Vaše holky

p.s.: Moc všem holčičkám děkujeme za krásný týden, byly super a těšíme se v září v tělocvičně.

Petra a Šárka

Čtvrtek 25. srpna 2016

Ráno jsme vstaly do teplého, slunečného dne a modrá obloha se nás držela po celý den. Dopoledne jsme byly naposledy v tělocvičně. Dnes jsme trénovaly hlavně kladinu a akrobacii, pořád se zlepšujeme:-) Po dobrém obědě - pečené maso, zelenina a brambory, jsme si daly krátký polední klid. A protože bylo teplo, hned po svačině jsme naskákaly do bazénu. Je to pořád ledové, ale v tomhle horku k nezaplacení. Pak byla další olympijská disciplína - Opičí Kinball....hra s obrovským míčem, hoď a chyť. Na naší zvířecí olympiádě měl Opičí Kinball premiéru. Ze začátku jsme se musely naučit házet a chytat velký balón, ale po chvíli hry už z nás byly skoro profíci. Abychom nedostaly úpal/úžeh chodily jsme v přestávkách do bazénu. Před večeří, ke které byly špagety, jsme stihly ještě protáhnout ztuhlé svaly. A abychom neměly málo pohybu, program dnes završila večerní přehazka - ke konci už se sice setmělo tak, že jsme skoro neviděli míč, přesto jsme podaly obdivuhodný výkon. Na dobrou noc byla pohádka, Jak se sovy učily zpívat.

Ach jo, zítra už je pátek...nějak rychle to uteklo...

Dobrou noc,

Středa 24. srpna 2016

Dnes máme gymnasticko odpočinkový den. A tak jdeme na Bezděz. Vyšly jsme v 9 hod. ráno, s sebou jsme si zabalily hodně vody a balíček, který jsme dostaly od kuchaře - housku se sýrem a šunkou, chleba a řízek, jablko a sušenku. Z Doks to bylo pořád po červené, nedalo se zabloudit. Cesta vedla skoro stále v lese, což se v tomto počasí ukázalo jako výhra, protože jít celý den na sluníčku, měly bychom všechny úpal, úžeh....po 8,5 km jsme s borůkovkými přestávkami vyšplhaly na Bezděz. Nebe bylo bez jediného mráčku, takže to byly panorámata a rozhledy:-)podívejte se do fotogalerie  a ta zmrzlina v podhradí.....no nemělo to chybu....když jsme prozkoumaly hrad, teda spíš co z něho zbylo, vydaly jsme se na nádraží a vlakem se vrátily do Doks. V Lidlu jsme si dopřály nějakou tu dobrotu a pak honem domů, protože jsme se před večeří chtěly ještě smočit v bazénu. K večeři byly těstoviny se špenátem, není to oblíbená varianta, ale měly jsme takový hlad, že i špenát přestal vadit. Pak jsme smyly výletní špínu, zahrály země, město, navlékly si náramky z korálků a po náročném dni šly spát. Ani jsme nestihly pohádku na dobrou noc, nevadí, zítra budou dvě.

Přejeme krásné sny,

Úterý 23. srpna 2016

A máme opravdu léto, už od rána svítí sluníčko. Dopoledne jsme opět strávily v tělocvičně. Pilně jsme trénovaly až do oběda. Dnes jsme měly polévku s noky a bramborové knedlíky, maso a špenát. Bylo to zase výborné, snědly jsme, co se dalo, koukněte se na fotky:-)

Odpoledne jsme poprvé vyzkoušely bazén, sice byl příšerně studený, ale protože bylo teplo, nevadilo nám to. Pak jsme pokračovaly v Olympijském klání. Dnes byl Zebří dostih přes překážky. Všichni doběhly ve skvělých časech, dokonce byl překonán i světový rekord. Po večeři (Čevabčiči a šťouchané brambory) jsme si zahráli "Hádej, kdo jsem". Na dobrou noc byla pohádka O opici a Sučímukovi.

Moc Vás zdravíme,

Pondělí 22. srpna 2016

Dnes bylo skoro jasno a k večeru úplné sluníčko, takže na odpolední hry venku výborné počasí. Ráno jsme se nasnídaly a vyrazily do tělocvičny. Jsme moc spokojené, máme výborné vybavení, jsme sice trochu ztuhlé po prázdninách, ale do tréninku se vrháme naplno. Hlavně koberec a kladina. Podívejte se na fotky:-)

Při dopoledním tréninku nám pořádně vyhládlo. K obědu byl vývar a rajská...moc dobré. Po obědě jsme chvíli odpočívaly, ale pak nás čekal Sloní pěti boj. V první disciplíně jsme soutěžily o nejdelší  troubení, ve druhé šlo o sloní obratnost, ve třetí jsme změřily sílu, ve čtvrté běžely jak o závod a v páté jsme vodou srážely kuželky. No, někdo vyhrál a někdo prohrál, tak už to na olympiádě chodí, ale my se stejně držíme hesla "není důležité vyhrát, ale zúčastnit se". Před večeří už jsme se stihly jen protáhnout a pak hurá na kuřecí rizoto. Po večeři naše svaly odpočívaly a zapojily jsme hlavičky.......za chvíli se nám míhala jedna číslice přes druhou a možná se nám o luštění sudoku bude i zdát. Na dobrou noc byla pohádka O bílé a černé zebře.

Posíláme pusu,

Neděle 21. srpna 2016

Neděle byla trochu uplakaná, ale to nám na cestování z Prahy nevadilo. Odpoledne jsme zamávaly smutným rodičům a vydaly se vstříc letošnímu soustředění. Bydlíme v hezkém pensionu skoro na Mácháči. Máme hřiště, bazén a les za barákem. Bude se nám tu líbit. Když jsme si vybalily, šly jsme se podívat, kam půjdeme zítra ráno cvičit. Hezká procházka lesem. K večeři jsme měly Znojemskou s rýží. Bylo to tak dobré, že si některé byly i opakovaně přidat. Po večeři jsme slavnostně zahájily OLYMPIÁDU. Soutěžit budou 4 týmy a všechny opice, zebry, tučňáci, sloni a sovy. Podívejte se do fotogalerie, jak nám to sluší:-) Když jsme vymyslely názvy týmů, vlajku a tak, byl čas jít spát. Na dobrou noc byla pohádka O slonovi, který byl fialový. Asi budou zítra sloní závody....